28 Temmuz 2013 Pazar

Ey Benim Gibi Düşünmeyen İnsan



Ey benim gibi düşünmeyen insan
İyi ki varsın!
Sen benim fikrimi zikrimi yegane sorgulayan
Aynamsın!

Elimden düşüremem at gözlüklerimi
Kendimi tanımamı sağlayan faydamsın
Ancak bir muhalif der; at gözlüklerini
Sen benim her aksiyonumda
Yeniden açtığım temiz sayfamsın

Kasabamdan çıktım indim Şehr-i İstanbul'a
Baktım…
Oruç tutmayanlar, Allah'a inanmayanlar var
Atatürk'ü değil, apoyu lider edinenler var
Kadını değil, erkeği seven erkekler var
Sarıklısı var, mini eteklisi var
Baba; herkes bizim gibi sandım
Öyle olmadığını gördüm…

Senin gibi düşünmeyenler ne kadar hatalıydı
Senin gibi düşünmeyenler hain yada satılmıştı
Fakat gördüm tercih var, hak var
Gördüm ki benim gibi düşünmeyenler yaşamayanlar var
Dost oldum, dinleyen oldum, anlatan oldum
Gelişimin değişimde yenilikte olduğuna vardım
Değişmek dönmektir, dönekliktir güzel ülkemde
Döndüm.

Şimdi farklı düşünüyoruz seninle baba
Benim gibi düşünmüyorsun ve çok güzelsin
Bildim.




Halil Kürşat Eröz (HKE) 28.7.2013



Yoksa Cehennem Yaratılmazdı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder